Hello [:

marți, 23 august 2011

:...I'm so fuckin' sick...

Tocmai sunt intr-o perioada in care toate parca sunt pe dos si astfel ajung doar la vechile concluzii: EXISTENTA MA DEZGUSTA! E cat se poate de creepy sa mergi pe strada si sa ai parte doar de priviri reci si inveninate. Critici, critici si critici... Apoi mai vin interdictiile... Si faptul ca am ramas singura... I'm kinda lost. Si ca sa fie mai complet... totul se anunta trw, minunat, extraordiar, urma sa fiu in clasa cu una din cele mai bune prietene *restul habar nu am pe unde sunt in perioada asta; mai bine zis, habar n-am pe unde sunt eu si pam-pam, se muta si am lasa singura *nu chiar singura, dar eu imi facusem planuri. She's my partner in crime :-< dap, iar eu am de asteptat 4 ani pana sa ajung in Cluj \:d/ Si chiar m-am gandit ce sa fac pana atunci: voi citi *btw, ceva recomandari de carti, ar fi minunat :x  si m-am mai gandit sa caut forumuri :-? dar ceva mai captivante, pe care sa rezist :p si tot in acesti 4 ani mi-am propus sa nu ma mai indragostesc de nimeni si sa-mi concentrez toata atentia pe invatat *nu de alta, dar chestiile astea de moment nu merita, pentru ca nu e love story-ul acela pe care il citesc, e ceva sec si monoton. Si m-am gandit sa corespondez cu Hiro prin scrisori, ca si-asa tot vroiam demult :x Mii-am cumparat plicuri colorate :)) bine, erau pt un bf mai romantic :-? dar cred ca le voi folosi la altceva.
Iar e cald afara... macal parcul nu e asa populat, nu ca as sta eu cine stie cat de mult in parc, spre norocul meu exista podul si digul *faleza eLLei, si paduri si cimitire :x trebuie sa laud cimitirul din orasul meu, asta pe care il vizitez eu :x e f dragut, iti ofera o panorama minunata a orasului, si sa privesti de-acolo un apus :x *de rasarit nici nu vorbesc, eu nu ma pot trezi asa dimineata, respectiv sa nu dorm pana la rasarit.  Oricum, cimitirele sunt cele mai inspirative locuri si cele mai calme, acolo iti gasesti pacea sufleteasca chiar si viu fiind.
Bretoul meu e amenintat... Cauza: imi ajunge in ochi :-<
Sufar de insomnii si nu e de mirare... M-am obisnuit sa stau pana tarziu si beau mult cola *pentru ca deja e obsesie la mine, mai beau si energizante *atunci cand sunt nervoasa sau in depresie, au efect relaxant si cafea, dar f f f rar :p dar, daca bine imi amintesc, am citit ca e drog cafeina. dar in fine :-?? acum nu ma afecteaza cu nimic, doar lipsa de calciu si cine stie cate alte chestii :)) desi nu cred ca am dat iar in anemie \:d/   anyway, muzica sa ascultam si netul sa functioneze :p si restul... it really doesn't matter.
In ultima vreme, cifra 6 a inceput sa imi domine viata :)) e funny, eu am luat la socoteala 6 si ca 9 intors :p incepand de la media de admitere, a cata am fost admisa si al inaltime, toate contin 6 si 9 (adica 6 intors) :)) si eu ma gandeam sa mi-l fac numar norocos.
Vreau sa racesc... sa imi fie frig din cauza asta, sa fac febra, sa beau ce-ai de menta si sa simt vechea caldura pierduta, fie ea si doar o iluzie de scurta durata :-< Vreau sa mananc iaurt cu eLLa pe strada si sa radem ca doua idioata intrebandu-ne daca n-au pus cine stie ce in iaurt de radem asa. Vreau sa ies afara cu Honey si sa-mi povesteasca toate nebuniile ei. Vreau sa ies afara cu Ryu si sa imi zica intruna de anime-uri si de yaoi. Vreau sa filozofez cu Calitza si sa vorbesc cu Tammy despre nimicuri... macar Hiro mai e cu mine, desi as vrea sa nu mai intarzie sau sa uite de mine... in ultima vreme se intampla des... anyway, nu ma lasa mandria sa spun cine imi lipseste cu adevarat, dar imi lipseste cineva \:d/ i'm gonna stay strong and careless \:d/
Nu gasesc o piesa potrivita pentru starea mea actuala... am incercat BVB, BTF, BFMV si Slipknot si tot parca n-am gasit nimic :-< Snuff  ascult momentan, dar am nevoie de ceva mai energic si am apuc de Until the day I die \:d/
Acum ma duc la naiba :p bye >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu