Hello [:

duminică, 25 decembrie 2011

Take back every word I've said to you!

Imi vreau inapoi toate acele cuvinte frumoase pe care ti le-am zis. Le vreau acum! Au fost croite cu cel mai scump fir al sufletului meu si e o mare dezamagire sa aflu ca au fost doar o risipa. Tu ai fost doar o risipa. Acum esti doar o boala care ma consuma... Imi vreau toate cuvintele inapoi! Ti-ai pierdut orice urma de demnitate. Nu te mai recunosc. Dar poate mereu ai fost asa, doar ca te-am pictat in culori mult prea expresive. Imi vreau cuvintele inapoi! Vreau fiecare picatura de dragoste pe care am risipit-o pentru tine. Esti o risipa, o pierdere de vreme si nu stiu cum de m-ai convins sa-mi pierd vremea cu tine. Oare minciunile acelea frumos impachetate? Dar acum nu mai conteaza. Imi vreau cuvintele inapoi! Regret fiecare rana pe care mi-am provocat-o pentru tine. Stiu ca nu mi-ai cerut-o niciodata, dar nu am rezistat. Am vrut sa-mi dovedesc mie ca tot ce simt pentru tine e un sentiment candid. Imi vreau cuvintele inapoi! Tu mia-i demosntrat ca totul a fost o iluzie. Ma simt tradata! Murdara! Mi-ai profanat biata mea fiinta. Nu iti cer compasiunea, nu iti mai cer nimic. Si nici nu vreau razbunare. Crezi in karma? Daca raspunsul e afirmativ, ar trebui sa incepi sa te temi pentru soarta ta.
 THE EMPTINESS WILL HAUNT YOU.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu