Hello [:

sâmbătă, 3 septembrie 2011

:... wasting time...

A trecut si vara, e septembrie, e creepy... Toamna ma sperie, am nevoie de iarna, atunci cand totul amorteste, incluziv durerea. Am realizat ca vara asta mi-am pierdut-o online. E trist si sec, dar e singurul loc unde ma simt okay. Si in padure, atunci cand ies cu Hiro sau Ryu... Am devenit dependenta de tumblr, Andy Sixx si BVB. M-am schimbat, cred, in ultima vreme. Am facut o obsesie pentru taieturi, eu, o fobiista care lesina cand vedea sange. Acum caut piczuri cu asa ceva si sa nu mai vorbesc de obiceiurile proaste... Mereu m-au atras "straniitatile", vad in moarte ceva romantic... sau cel putin ceva gen Romeo si Julieta sau Invitatie la Vals :-? In mintea mea plutesc o multitudine de ganduri... Acum ceva timp am citit pe tumblr despre un baiat, Daniell care s-a sinucis. M-a marcat puternic povestea lui, iar acum simt nevoia puternica sa merg in Anglia *daca bine am inteles ca e de-acolo si sa-i vizitez mormantul. Lumanari am aprins si m-am si rugat pentru el, cu toate ca am renuntat la religia petru ca... ei bine, in cazul lui, Dumnezeu unde a fost? It's scary. Am renuntat sa mananc asa mult :)) Nu ca m-as fi ingrasat *doar cu 10 cm in talie, dar asta e si pentru ca sunt in crestere.  Dar noaptea mi s eface foame :))  Sunt o fiinta plictisitoare cand partenerul de discutie nu ma atrage. Cred ca e ceva normal, dar in ultimul timp nu m-a mai atras aproape nimeni. Oamenii se schimba. Nu e placut deloc, ei devin normali, eu devin si mai ciudata. Dar imi place "bizarul". Cand cresc mare *asta mereu mi-a sunat funny  vreau sa fiu Andy Sixx sau the Zodiac sau Nero :-?? vreau sa fiu o combinatie... asa e mai trw.

RIP for Daniel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu