Hello [:

vineri, 11 noiembrie 2011

11/11/11 11:11

O ora magica... Nu, nici urma de sfarsit. Poate ar fi fost mai bine sa se termien totul, muream intr-un mod "istoric" -dand test la istorie.  Totusi, daca as avea doar 11 minute de trait, ce as face? Sincer, nu am nevoie de anisau secole sa ma gandesc la raspunsul acestei intrebari, pentru ca mi-am facut demult planuri. In ultima vreme gandurile mele sau invartit mult in jurul acestei teme, anume moartea.
Cred ca as fi destul de calma... Daca mori nu ami trebuie sa suporti consecinte. Nu m-as panica. As lua o carte in mana pentru a ma simti mai in siguranta. As privi amuzata spre fetele speriate ale celorlalti si as da un telefon. Pnentru mine, ar fi cel mai util lucru cu putinta, pentru ca m-as descarca. Nu m-ar mai interesa nimic, m-ar interes doar incrustarea emotiilor si starilor actuale intr-o alta fiinta. Cu totii avem nevoie de un sfarsit pentru a lamuri anumite probleme, iar daca am reusi sa le lamurim, sa ne putem continua viata. Daca nu, alegerea sa depinda de noi: somnul vesnic sau continuarea unui puzzle cu piese lipsa.
Banuiesc ca altii ar avea atatea de facut... pentru mine ar fi destul un singur lucru, niste cuvinte. Nu vreau sa schimb o lume in 11 minute cu mesaje emotionante sau fapte stupide d ecare nimeni nu ma credea in satre. Ce rost are? Nimeni nu o sa iti zica "wow, ce trw a fost!" asa ca nu are rost sa te dai in spectacol.
Eu prefer sa asez cateva cuvinte in inima cuiva  "I fuckin <3 y"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu