Hello [:

marți, 8 noiembrie 2011

Zambet de toamna

Privesc inapoi in timp si imi dau seama cat de mult ti-am gresit. Nu stiu cat de constienta am fost, stiu doar ca acum regret si ma doare. Un motiv mai solid ca acesta pentru nocivitatea existentei mele nu exista.  Imi poti dovedi ca ma insel? Nu, pentru ca simti deja toate daunele produse. Cu totii le simtim, pana in ultimul madular.
Azi pot doar culege o bogata recolta: amintiri de neuitat ce ma vor tine in viata atata timp cat sangerez. Uneori, am impresia ca e o pedeapsa prea usoara, alte ori sunt fericita ca sunt pur si simplu pedepsita pentru tot ce am provocat. Alte ori am impresia ca sunt nevinovata, dar nu e asa.
Nimic nu e asa cum vrea sa para. Poti sa-mi spui ca nu e asa?
                                           

Un comentariu:

  1. Ah,cu toții greșim și într-un final ne dăm seama că plătim cu trup și suflet pentru greșelile consumate.Singurul lucru pe care îl putem face e să înfruntăm realitatea,și să învățam din greșelile comise fără a le repeta again'. Capul sus,și trecem peste ! >:D<

    RăspundețiȘtergere